تصادفات خراسان‌رضوی ۱۰ نفر را روانه بیمارستان کرد (۱۸ خرداد ۱۴۰۳) قتل زن جوان به دست شوهر کارتن‌خواب | قاتل: پول موادمخدرم را نداد، جانش را گرفتم! جاده کندوان یک‌طرفه شد (۱۸ خرداد ۱۴۰۳) آیا تب دنگی به اندازه کرونا قربانی خواهد گرفت؟ | ثبت ۲ فوتی در ایران آسیب‌های آفرودسواران برای محیط زیست خطر اُفت هوشیاری در افراد گرمازده توزیع دارو‌های غیرمجاز در مشهد (۱۸ خرداد ۱۴۰۳) چه کنیم که در خریدهای مجازی و اینترنتی سرمان کلاه نرود؟ سقوط جوان مشهدی در چاه پانزده‌متری+ جزئیات وزیر آموزش‌وپرورش در مشهد: بزرگ‌ترین مجتمع رفاهی فرهنگیان کشور تا پایان سال ۱۴۰۴ تحویل داده می‌شود + فیلم آیا می‌دانید چند رستوران‌ غیر مجاز در مشهد وجود دارد؟ خبر تکمیلی| ریزش ساختمان ۲ فوتی و یک مجروح بدحال بر جای گذاشت + تصاویر بازداشت قاتل سنگدلی که برادر را جلوی چشم خواهر به قتل رساند وزیر آموزش‌و‌پرورش: تعداد کل مدارسی که در این دوره تجهیز و ساخته شد، دوبرابر مدارس برخی کشورهاست عمو قناد از بیمارستان مرخص می‌شود (۱۸ خرداد ۱۴۰۳) حریق یک کارخانه ایزوگام در جاده کلات (۱۸ خرداد ۱۴۰۳) رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور: امیدواریم جهش مدرسه‌سازی در دولت چهاردهم ادامه پیدا کند استاندار خراسان‌رضوی: رکورد ساخت کلاس در استان شکسته خواهد شد ریزش ساختمان سه‌طبقه در پاکدشت تهران یک فوتی برجای گذاشت (۱۸ خرداد ۱۴۰۳) مرگ پسربچه سه‌ساله در مشهد بر اثر مصرف شربت متادون | بی‌احتیاطی والدین، پسربچه خردسال را به کام مرگ کشاند (۱۸ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

۱۴ هزار کلاس درس به آموزش و پرورش تحویل داده می‌شود

  • کد خبر: ۳۰۹۹۰
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
۱۴ هزار کلاس درس به آموزش و پرورش تحویل داده می‌شود
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: حدود ۱۴ هزار کلاس درس در سال جاری به آموزش و پرورش تحویل داده خواهد شد.
به گزارش شهرآرانیوز، مهرالله رخشانی اظهار کرد: به منظور اجرای طرح‌های عمرانی آموزش و پرورش در سال جاری ۳۳ هزار میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که بخشی از تخصیص آن از طرف سازمان برنامه و بودجه به خزانه فرستاده شده است و منتظر هستیم دولت اعتبار را به ما ابلاغ کند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تخصیص اعتبارات بخش عمرانی آموزش و پرورش را در سال جاری ۱۰۰ درصد عنوان کرد و ادامه داد: وجه تمایز ساخت و ساز‌های امسال نسبت به سال گذشته تاکید بر ساخت پروژه‌های آموزشی بزرگ‌تر و حرکت به سمت ساخت مجتمع‌های آموزشی است.

وی با اعلام این خبر که در سال جاری ۱۴ هزار کلاس درس تحویل آموزش و پرورش می‌شود، افزود: در کشور هیچ پروژه ناتمام رها شده‌ای نداریم و تمام پروژه‌های عمرانی مدرسه فعال است و پیمانکار در حال انجام فعالیت است.

رخشانی‌مهر تاکید کرد: هم اکنون ۴۰ هزار کلاس درسی در حال ساخت است که از این تعداد ۱۴ هزار کلاس آن‌را خیرین و مابقی را دولت تأمین اعتبار می‌کند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: خراسان‌شمالی یکی از استان‌هایی است که در سال‌های اخیر مورد توجه ویژه قرار گرفته است و از همین رو بخاری‌های نفتی استان برچیده شد و امروز مدارس سنگی این استان به‌صورت کامل اصلاح شد.

منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->